שלום רב, ברצוני לשאול האם במידה ואני בוחרת במסלול מס על שכירות דירת מגורים של הכרה בהוצאות בשנת 2015, אוכל בשנה הבאה לעבור למסלול של 10%? האם המעבר בין המסלולים הוא אפשרי מדי כל שנת מס? היכן הזכות הזו (לבחור מדי שנה את המסלול מחדש) מעוגנת, בחקיקה/תקנות או הלכה? אשמח להפניה. תודה מראש.
הוראת ביצוע 5/2007
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה מגדלוביץ שלום. במקרים של רכישה והעברה בתוך המשפחה יש לבחון את הדרך הרצויה מבחינת מיסוי. במקרים מסוימים עדיף לבצע מכירה ולא העברה ולחסוך זמן רב של המתנה בטרם ביצוע המכירה. יחד עם זאת, יש ל...
המשך תשובה