שלום, אני תושב חוזר ומעוניין לרכוש דירה. הבנתי ששיעורי מס רכישה שאני צריך לשלם הם נמוכים מהרגיל. המימון נעשה ע"י אמא שלי. האם עדיין אני נהנה מהזכאות לשיעורי מס נמוכים? נאמר לי שבטופס אני צריך למלא מה מקורות המימון. תודה
אכן עלייך להצהיר על מקורות המימון. יתכן מצב בו הדירה לא תוכר כדירה ראשונה לך אלא כנוספת לאימך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן שלום רב הנושא אינו קשור למיסוי מקרקעין. מוזמן לשאול בפורום בתים משותפים או מיסוי עירוני. בהצלחה עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה