שלום, אני תושב חוזר ומעוניין לרכוש דירה. הבנתי ששיעורי מס רכישה שאני צריך לשלם הם נמוכים מהרגיל. המימון נעשה ע"י אמא שלי. האם עדיין אני נהנה מהזכאות לשיעורי מס נמוכים? נאמר לי שבטופס אני צריך למלא מה מקורות המימון. תודה
אכן עלייך להצהיר על מקורות המימון. יתכן מצב בו הדירה לא תוכר כדירה ראשונה לך אלא כנוספת לאימך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב. בהינתן העובדה שמדובר בדירתו היחידה של המוריש, ועמידה ביתר התנאים של סעיף 49ב(5) לחוק, אתה אכן עשוי להיות זכאי לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה, למרות שבבעלותך דירה נוספת. ככל ואתה מעו...
המשך תשובה