שלום רב, לאמא שלי יש 33.3333% בדירה שהיא ירשה יחד עם האחים שלה. הבנתי שהחוק מדבר דירה יחידה גם אם יש חלק בדירה שאינו עולה על שליש. במקרה הזה יש בדיוק שליש. האם מגדירים שליש כ-33% או 33.3333%? תודה
שליש הוא בדיוק שליש. אם שלושה בעלי זכויות מחזיקים באותה דירה, הם זכאים לפטור על הדירה הנוספת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דוד שלום רב. השאלה היא מיהו בן המשפחה (דרגה ראשונה או אחרת), והאם הסכם השכירות הינו אמיתי ובתנאי שוק ולא הסכם פיקטיבי. עקרונית הפטור החלקי אמור לחול אבל יש לבחון זאת באמצעות איש מקצוע מתאים. ...
המשך תשובה