שלום רב, לאמא שלי יש 33.3333% בדירה שהיא ירשה יחד עם האחים שלה. הבנתי שהחוק מדבר דירה יחידה גם אם יש חלק בדירה שאינו עולה על שליש. במקרה הזה יש בדיוק שליש. האם מגדירים שליש כ-33% או 33.3333%? תודה
שליש הוא בדיוק שליש. אם שלושה בעלי זכויות מחזיקים באותה דירה, הם זכאים לפטור על הדירה הנוספת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. הפטור הוא למס רכישה ב-0.5%. לא ניתן לדעת אם ניתן לקבל את הפטור נכה בלי לבחון את המקרה עצמו אושר אלקיים עו"ד...
המשך תשובה