תודה על תשובה לפני כשבוע. העם יש לי חצי דירה עם הורים, ודירה שקנינו עם ידוע בציבור בטבו רשום 50 אחוז לכל אחד ? אבל יש לנו צואה של נוטריון ושם יהיה רשום שלי -מגיע רק 30 אחוז ולבן זוג 70 אחוזאו ילדים שלו. . האם זה משנה תשלום מס לדירה שניה . אפשרי בכלל לרשום בטבו שליש (חלוקה לא שווה של נכס?) מאוד מודה על תשובות מקצועית שלך.
מתנצלת אבי לא הבנתי את השאלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מרום שלום רב. בעת מכירת דירה שהתקבלה במתנה, מועד וסכום הרכישה הנם אלה של המעביר. כלומר תשלום מס השבח הוא גם עבור התקופה שלפני קבלת הדירה. אם אתה עומד בפני מכירת הדירה, אתה מוזמן לפנות אל...
המשך תשובה