בעיסקה שבוצע לפני 1.1.14, אבא שלי מוגדר כסיעודי בביטוח לאומי (הוא עדיין בר דעת) טוענים במס שבח שהוא לא זכאי כי הוא לא נכה אבל במצבו יותר קשה מנכה, למה לא מגיע לו פטור? האם אני יכול להלחם נגד העניין ?
אין מספיק מידע בשאלתך. האם הוכרו לו אחוזי נכות ? כמה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דין. במקרה של רכישה על ידי בני זוג יש לבחון את מיסוי התא המשפחתי באופן ספציפי - כולל תאריכים ומועדים, אמצעי תשלום ועוד. עקרונית - בלי הסכם ממון יותר קשה לטעון להפרדה רכושית - ועל כן יש לבחו...
המשך תשובה