רכשתי דירה מקבלן , והתכנון היה שיסיים את הבניה בתום שנתיים. עד כה לא הסתיימה הבניה, עד מתי אוכל לבקש לדחות את תשלום מס הרכישה כאשר בפועל אני עדיין מתגוררת בדירה בבעלותנו שאנו מתכננים למכור, אני לא רוצה שנחשב כבעלי 2 דירות תודה
על פי התיקון לחוק 18 חודשים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב. ממה שציינת - אכן אמור לחול מס ליניארי מוטב. איך מחשבים? אסביר בחישוב פשוט (זה הרבה יותר מורכב) שלוקחים את תקופת השבח (משנת 1995 עד 2026 - כלומר 31 שנים), מפחיתים את השנים משנת 1...
המשך תשובה