שלום רב, לבעלי יש דירה מלפני הנישואין והיא רשומה על שמו . כשהתחתנו גרנו בדירה 13 שנים. עכשיו אנחנו רוצים לקנות דירה נוספת . לי אין אף דירה על שמי. האם אני יכולה לקנות דירה רק על שמי ולא לשלם מס רכישה למרות הייתי נשואה לו? שאלה שניה: אם לא אשמח לדעת מה האפשרויות שלנו בכדי לשלם מס רכישה מופחת תודה מראש
לכל היותר תוכלי לקבל פטור על מחצית הדירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסף לוי שלום. השכרת הדירה לפועלים היא טריקית. ישנן הרבה נקודות שצריך לדעת מעבר לנושא מס השבח, וצריך לבחון את כולן במקשה אחת. לעניין השאלה שלך - עדיף להימנע מפרשנות של השכרת הדירה לעובדים שכן...
המשך תשובה