אני גר בבנין משותף 10 שנים בקומה אחרונה ,ולאחרונה אישרו לי בועדה המחוזית קומה נוספת ליחידת דיור נפרדת האם אני יכול להצהיר שאני יגור בה ואני אהיה פטור מהיטל מהשבחה , על אף שיש לי דירה בבנין בתודה אם תוכל לענות לי בהקדם ישראל
עליך לברר בועדה המקומית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי טלי במקרה האמור התשובה לא נמצאת בחקיקה אלא בפסיקה. נקבע שרכישת חלק מסוים מדירה נוספת באותו בניין מהווה השלמה של זכויות באותה דירה. מומלץ לבחון את הנושא לפני ביצוע פעולה משפטית - מוזמנת לפ...
המשך תשובה