שלום רב, ברצוני למכור דירה שהבעלות שלי עליה 60%. בבעלותי 50% נוספים בדירה אחרת. סה"כ בבעלותי 110% דירות. האם אני נחשב בעל דירה יחידה לצורך מס שבח כאשר אמכור (ביחד עם אחי) את הדירה בה אני מחזיק כאמור ב - 60% בעלות. או שאמוסה במס שבח? תודה מראש שליו
אינך נחשב בעל דירה יחידה ולכן אתה תמוסה בעת מכירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מנחם לוי צהריים טובים במקרה של מכירת דירה שהתקבלה בממתנה - יש לחכות 3 שנים אם הילד גר בדירה, ו-4 שנים אם הוא לא גר בדירה לצורך קבלת פטור. יחד עם זאת יש מקרים בהם ניתן להוריד את התקופה ל-18 חודשי...
המשך תשובה