אבי שנפטר השנה הוריש שלוש דירות: דירה לאחי, דירה לי ודירה משותפת לשנינו, חצי-חצי. עדיין לא הוצאנו צו ירושה. אם ארצה לרכוש את מחצית דירתו של אחי - האם אצטרך לשלם מס רכישה? (כרגע לא רשום דבר בטאבו על שמי, ובעזבון אין הרבה כסף, כך שאי אפשר לפתור את העניין בתהליך של איזונים במסגרת הצוואה).
שאלתך מובנת, הנושא מצריך בדיקה ובחינת תכנון מס אפשרי. מומלץ לך לתאם פגישת ייעוץ מסודרת במשרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום. מבחינת רשות המיסים הורשה אינה חייבת במס, אלא אם שולם כסף מחוץ לעיזבון (למשל קונים את החלק של האחים או מעבירים כסף בסמיכות לכך), או במקרים חריגים אחרים. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה