קיבלתי מכתב שאני חייב לטאבו סכום כסף על עסקה שהתבצעה לפני 14 שנה . האם אין חוק התישנות על כך ? הם אומרים שהם חיפשו אותי , אבל אני לא קיבלתי שום דבר. רק לאחרונה קיבלתי מיכתב ובו הפרוט לחוב ומייד פניתי אליהם
איזה חוב יכול להיות לטאבו םרט לאגרה?
בכל מקרה חיוב כספי מתישן אחרי 7 שנים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנחס שלום רב. לגבי שיפוי הוצאות - בערר במס שבח אין שיפוי אוטומטי על אגרות הערר, גם במקרה של זכייה מלאה. זו שונה מהליכים פליליים או מנהליים אחרים. לגבי הגשת ערר אחד - חובה להגיש ערר נפרד עבור כל יור...
המשך תשובה