האם אצטרך לשלם מס רכישה בעקבות המכירה לאחר חצי שנה או שהמס מתייחס אך ורק למחיר הדירה הנרכשת, מהו הסכום? ועד מתי חל חוק צו השעה? תודה
לא יהיה עליך לשלם מס רכישה בעקבות המכירה
הוראת השעה היא עד 31.12.12 אך לפי החוק תוקפה יוארך ככל הנראה עד מאי 2013 בגלל הבחירות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב. ממה שציינת - אכן אמור לחול מס ליניארי מוטב. איך מחשבים? אסביר בחישוב פשוט (זה הרבה יותר מורכב) שלוקחים את תקופת השבח (משנת 1995 עד 2026 - כלומר 31 שנים), מפחיתים את השנים משנת 1...
המשך תשובה