שני ילדיי רווקים קונים ביחד -בית ראשון-אין להם בעלות קודמת על נכס- בכדי לקנות את הנכס שרצו נאלצים "לחבר כוחות"-הבית ירשם על שמם-שם שניהם 50% כל אחד--שניהם אחרי צבא- השאלה שנשאלת כיצד צריכים לשלם מיסים בקניה/רכישה בית מיד שניה? >>כאילו כל אחד קונה בית מחצית מתשלום הבית?(50% בהתאם לשותפות ביניהם) או >>כל אחד מהם חייב לשלם על כל הסכום המשולם למוכר-כאילו קנה לבד ושילם עבור הבית? >>או "כאילו "הם זוג((מדובר אח ואחות) שלא היה להם בית קודם ברשותם תודה
כל אחד מחייב במחצית המיסים על פי תנאיו, זהותו ונכסיו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טומי שלום רב. התשובה אינה חד-משמעית, והיא תלויה במכלול נסיבות ספציפיות. החוק אמנם מכיר בחריג מיוחד לפטור ממס במכירת דירה כשיש חצי דירת ירושה , אך הזכאות אליו מותנית בעמידה במספר תנאים מצטברים, ש...
המשך תשובה