שלום רב אני נכה צהל מעולם לא ניצלתי את הטבת החצי אחוז במס רכישה כעת אני ואשתי קונים דירה למגורים שלנו, לאשתי יש דירה טרום הנישואים עליה חתמנו במסגרת הסכם ממון, האם בסיטואציה הזאת אקבל את החצי אחוז על הדירה שאנו קונים?תודה רבה
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מירי. בחוק מיסוי מקרקעין קיימת הוראה שאם עומדים בכל התנאים בה אזי הדירה שירשת יכולה להימכר בפטור ממס שבח. יחד עם זאת יש לבחון את הזכויות שהועברו וכן את סדר המכירות והרכישה על מנת להימנע ...
המשך תשובה