שלום רב, לפני כ- שנתיים רכשתי נחלה במרכז הארץ, בה היו 2 דירות שהרסתי ובימים אלו בונים על הקרקע את ביתי החדש. בעת חתימת ההסכם, עו"ד שייצג אותי ביקש הקפאה ל - 24 חודשים של מס רכישה. כיום, לאחר שחלף המועד הנ"ל, האם אני חייב לשלם את ההפרש של מס הרכישה, הגם שביתי החדש עדיין בהליכי בנייה? תודה רבה על תשובתכם
נראה כי כרגע אין לך דירה ואם לא עברו 24 חודשים בין הקנייה להריסה, הרי שכנראה לא תחויב במס רכישה, תלוי מה שווי הרכישה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה המתואר יחול מס שבח במכירת הדירה הראשונה. במכירת הדירה השנייה (ובתנאי ואין דירות נוספות), תוכלו לקבל פטור ממס שבח עבור מכירת דירה יחידה. מוזמנים לפנות אל משרדנו ונשמח לייצג בעסק...
המשך תשובה