שלום יש לאמי חנות ביהודה מכבי. שמעתי על מס שבח של 45% ממכירה של החנות, רציתי לדעת אם אכן כך? מהי כדאיות המכירה של החנות הנ"ל? והאם יש פתרון איך להימנע מתשלום כזה? תודה מראש הגר
מדובר בנכס עיסקי. בכל מקרה מס השבח לא צריך להיות גבוה מ 25% לכל היותר וגם אז ניתן להקטינו בצורה משמעותית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב גידי בהינתן שתרכשו דירה נוספת, אחוז ההחזקה המקסימלי יהיה 1/3. יחד עם זאת הנתונים יכולים להשתנות ממקרה ומומלץ להתייעץ באופן פרטני. עו"ד אושר אלקיים (כלכלן)...
המשך תשובה