שלום רב, יש ברשותי 2 דירות (נכסים). מתוך 2 הדירות, אחת מהן היא דירה בעלת 2 קומות, אבל אין מדרגות בפנים הבית שמובילות לקומה השנייה. מכאן נובעת לי השאלה, האם דירה בעלת 2 קומות בלי מדרגות בפנים הבית (כניסה נפרדת), נחשבת דירה אחת (נכס אחד), או 2 דירות (שני נכסים)? השאלה נובעת עקב המס החדש - מס על ריבוי דירות. תודה רבה
תלוי בתוכנית. אם יש היתר ל 2 דירות, אז יש לך 2 דירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי טלי במקרה האמור התשובה לא נמצאת בחקיקה אלא בפסיקה. נקבע שרכישת חלק מסוים מדירה נוספת באותו בניין מהווה השלמה של זכויות באותה דירה. מומלץ לבחון את הנושא לפני ביצוע פעולה משפטית - מוזמנת לפ...
המשך תשובה