הורי נפטרו והיו להם 2 דירות מתוקף הירושה בהיותנו 2 אחים לכל אחד יש חצי מכל דירה.שאלתי האם מותר להחליף בין החצאים ככה שלכל אחד יהיה 100 אחוז באחת הדירות. האם זו נחשבת מכירה והאם יש לשלם מיסים או אגרות ואם מותר להחליף איך/איפה עושים את זה תודה
מותר ללא עסקה במקרקעין. עו"ד שמתמחה יעשה עבורכם את הנדרש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב דוד. במקרה שציינת ניתן יהיה להעביר את הדירה לבת ללא תמורה (ובתנאים שקיימים בחוק ובחוזרי מיסוי מקרקעין), ויום למחרת למכור את הדירה שנותרה בפטור ממס שבח. יחד עם זאת - סמיכות זמנים בין העבר...
המשך תשובה