הורי נפטרו והיו להם 2 דירות מתוקף הירושה בהיותנו 2 אחים לכל אחד יש חצי מכל דירה.שאלתי האם מותר להחליף בין החצאים ככה שלכל אחד יהיה 100 אחוז באחת הדירות. האם זו נחשבת מכירה והאם יש לשלם מיסים או אגרות ואם מותר להחליף איך/איפה עושים את זה תודה
מותר ללא עסקה במקרקעין. עו"ד שמתמחה יעשה עבורכם את הנדרש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מוטי במקרה בו מוכרים דירה שהושכרה, יש להפחית את הפחת בשווי הדירה - מה שמעלה את מס השבח הצפוי. בכדי להימנע מטעויות לא רצויות - אנו ממליצים לערוך את החישוב מראש כדי להימנע מטעויות יקרות. בב...
המשך תשובה