ברשותי דירה קיימת שעליה קיבלתי הטבה ראשונה של 0.5% מס רכישה מעוניין לשפר דיור ולרכוש דירה גדולה יותר אבל להשאיר את הדירה הקיימת האם אני זכאי לממש את זכותי פעם נוספת ל 0.5% מס רכישה ? אודה לתשובה.
השאלה נענתה בפורום בעבר מספר רב של פעמים. בפרקטיקה יש מצבים בהם נכה מקבל אישור לדירה שנייה בהטבה, ויש מצבים ומקרים שלא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חגית שלום. אין הנחה ו/או הקלה במס שבח ו/או היטל השבחה לנכה. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד (כלכלן)...
המשך תשובה