עו"ד אירית שלום רב רכשתי דירה מקבלן ושילמתי מס רכישה על דירה אחת וקיבלתי ארכה למכור את דירתי הנוכחית שנה מקבלת המפתח . אני גמלאי ומשיקולים כלכליים ברצוני להשאיר את הדירה הנוכחית . שאלתי איך יחושב המס הרכישה במקרה זה? אודה לך לתשובה
8%.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי צחי אם אתה רוצה את התשובה לשאלה שלך - אז מחלקים ב-10,000 וזה המספר שמציינים יחד עם תאריך הרכישה. יחד עם זאת - אם אתה עתידים למכור דירה כזו - אזי היבט משמעותי במיוחד (ואולי אף מכריע) הנו היבט...
המשך תשובה