אני מחזיקה ב-50 אחוז בשתי דירות חצי הדירות אצל הבן והבת. אני רוצה לתת לבן ולבת. עוד 30 אחוז. לכל אחד נשית הדירות. האם אני צריכה לשלם מס שבח ? אגב. אצל הבת זו דירת יחיד. ואצל הבן לא דירת יחיד. יש לנו דירה נוספת שאני מתגוררים ובמהלך. 4 שנים אחרונות לא ביצענו. פעולת מכירת דירה
לא מבינה מה זה "נשית"?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי דניאל צהריים טובים התשובה היא לא. על מנת להנות מהפטור בעת מכירת הדירה וממדרגות מס רכישה של דירה יחידה, עלייך קודם למכור את אחת הדירות, ואז תוכל להיכנס לתנאי הסעיף. כמובן שיש לבחון את המקר...
המשך תשובה