שלום בימים אלו אנחנו מוכרים את דירתנו היחידה נמצאת ברשותנו 10 שנים . בשנת 2013 אפריל מכרנו דירה נוספת שהייתה ברשותנו כשמונה חודשים סה"כ מכרנו והשתמשנו בפטור מס שבח אז . נשאלת השאלה האם נחויב במס שבח על הדירה שאנו מוכרים כיום (הדירה היחידה ) אשמח לתשובה תודה
אם היא עומדת בתנאי הפטור מבחינת השווי, אז כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיים שלום רב. שאלות מהסוג הזה מחייבות ידע בדין הזר של המדינה בה יש את הדירה הנוספת. כך למשל, במדינת ישראל החוק קובע כי יום המכירה ולא יום המסירה הוא הקובע לענייני מיסוי מקרקעין, ואין חובה שכך יה...
המשך תשובה