שלום בימים אלו אנחנו מוכרים את דירתנו היחידה נמצאת ברשותנו 10 שנים . בשנת 2013 אפריל מכרנו דירה נוספת שהייתה ברשותנו כשמונה חודשים סה"כ מכרנו והשתמשנו בפטור מס שבח אז . נשאלת השאלה האם נחויב במס שבח על הדירה שאנו מוכרים כיום (הדירה היחידה ) אשמח לתשובה תודה
אם היא עומדת בתנאי הפטור מבחינת השווי, אז כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על מנת לענות על השאלה יש צורך לדעת האם יש בבעלותך דירה נוספת מעבר לדירת הירושה. במקרה בו אין ברשותך דירה נוספת, ניתן יהיה לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור המחצית שנרכשת מאחותך. כמו כן, ...
המשך תשובה