שלום ,הורי מעוניינים לעבור לדירה יותר קטנה משלהם ולא למכור את הדירה שלהם .הם מעל גיל 67 ולא מאפשרים להם לקבל משכנתא בגילם .אני רוצה לרכוש חצי מהדירה שהם יגורו בה .מה אני צריכה לקחת בחשבון שגם לי יש דירה בבעלותי .
מבחינת מיסוי מקרקעין תחויבו כולכם במס רכישה על דירה שנייה דהיינו 8%...מהשקל הראשון של תמורת הדירה הנרכשת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. הענקת אופציה שלא בתנאים הקבועים בחוק מהווה עסקה לכל דבר ועניין. לא ניתן להעניק אופציה שלא עומדת בתנאים מבלי לחוב במס רכישה / מס שבח. יחד עם זאת ניתן לפתור זאת באמצעות פעולות אחרות. ...
המשך תשובה