שלום, בירשותי דירה להשקעה שרכשתי בשנת 1991, אני מבקש למכור אותו השנה במחיר מלא/שוק לילד שלי. 1. האם אשלם מס שבח מלא או לינארי? 2. האם לאחר 1/1/2018 אצטרך לשלם מס שבח מלא או לינארי? תודה לעזרתך
שבח מלא בשני המקרים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיים שלום רב. שאלות מהסוג הזה מחייבות ידע בדין הזר של המדינה בה יש את הדירה הנוספת. כך למשל, במדינת ישראל החוק קובע כי יום המכירה ולא יום המסירה הוא הקובע לענייני מיסוי מקרקעין, ואין חובה שכך יה...
המשך תשובה