אני שכיר ואשתי עצמאית . ברשותנו 2 דירות שאנו משכירים כל דירה בסכום של 4,500 ש"ח בחודש. דירה אחת עדיין לא על שמנו (לא רשומה בטאבו על שמנו) האם אני מחוייבים במס? ואם כן, החל ממתי?
עליכם לקבל ייעוץ אצל רו"ח
חג שמח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. מיסוי התא המשפחתי הוא נושא שמחייב בדיקה מקיפה של הקשר הזוגי, המערך הפיננסי, ההצהרות שנעשו למיסוי ופרטים נוספים. עקרונית, אם לקחתם משכנתא ביחד בזמן שאתם בזוגיות (ידועים בציבור), מתגוררים...
המשך תשובה