יש לי פסק דין הצהרתי שאני מעוניינת לרשום בטאבו. מה התהליך? מדובר בדירה שהייתה בבעלות משופת שלי ושל בן זוגי וכעת קיבלתי פסק דין שכל הזכויות הם שלי. מה תהליך הרישום? צריכה לדווח למיסוי מקרקעין?
שלום רב,
קשה להבין משאלתך מה היו עובדות פסק הדין והאם היו תשלומי איזון בין הצדדים
מציעה בחום לפנות לייעוץ פרטני במסגרתו יתבררו כל העובדות הדרושות למתן מתווה נכון לפעולה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על פי הנתונים שצוינו אחותך, ככל הנראה, תהא זכאית לפטור ממס שבח בעת מכירת הדירה. יחד עם זאת יש לוודא זאת באמצעות בדיקה פרטנית. מוזמנת לפנות למשרדנו ונשמח לסייע בבדיקת המקרה. בהצלחה...
המשך תשובה