אני קונה כעת דירה להשקעה במחיר 150000 ש"ח. לי ולאשתי דירת מגורים נוספת יחידה, בה אנו גרים, בבעלות משותפת חצי חצי. האם אני יכול לקבל פטור ממס רכישה על הדירה החדשה, במידה ואעביר עוד חלק של 1/6 מהדירה הקיימת, ללא תמורה, לאשתי, כך שיישאר לי רק שליש, בתוך 18 חודשים?
בהנחה שאין בינכם הסכם ממון טרום נישואין, נכסיכם שייכים לתא המשפחתי ולכן התשובה שלילית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. עוה"ד של הקבלן אכן יכול לדווח - אבל בכך מסתיים שירותו. הוא לא מייצג אותך בשום צורה בעסקה. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה