שלום רב יש לי חנות שרשומה במנהל מקרקעין ואני מעוניין להעביר אותה לבני ללא תמורה השאלות שלי הם: 1.האם אני משלם איזשהוא מס על העברה ללא תמורה? 2. אם כן כמה אחוז? ומה הדרך שאני משלם כמה פחות שאפשר? 3. כמה זמן סידור ההעברה נמשך עד שהנכס מועבר לבן? סליחה על החפירה ותודה מראש!
העברה ללא תמורה לבנך פטורה ממס שבח ומחויבת ב5%מס רכישה ממנותשלם רק שליש בשל קרבת המשפחה.
גם במינהל תבקש פטור מדמי הסכמה בשל העברה ללא תמורה לבן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איציק שלום רב. בעת חישוב שומה עצמית חובה להכליל את שווי הרכישה של המגרש ועלויות הבניה, שכן הם המרכיב העיקרי והמשמעותי ביותר שמכיל את השווי של הרכישה עצמה. את שווי הרכישה לא מכניסים לניכויים, אבל...
המשך תשובה