אני מתכוןן למכור מגרש לקבלן שאמור לבנות בנין דירות ולפיכך ננצל את ההטבה לפי הוראת השעה הקובעת 20% מס. שאלתי היא - בסןף שנת המס אגיש דיווח שנתי לרשויות ואכלול כמובן את העסקה. האם בהנחה שמדרגות המס שלי הן גבוהות , אצטרך לשלם מס נוסף בעקבות העסקה. האם הקוחח מהעסקה מתווסף להכנסות שלי ואשלם מס לפי מס ההכנסה (אם כן זה מייתר למעשה את הרואת השעה שמטרתה לעודד בניה רוייה על מגרשים)
אכן ההכנסה מהעסקה מצטרפת להכנסה ההונית שלך באותה שנת מס ויתכן שבעקבות הדו"ח יהיה עליך להוסיף מס הכנסה
מומלץ להתיעץ עם רואה החשבון שלך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב. 1. מס רכישה יהיה 1/3 מ-8%. 2. ניתן לבצע העברה לילדייך הבגירים ואם זו דירתם היחידה אז מס הרכישה יהיה לפי דירה יחידה 3. העברת דירה לקטין דורשת את אישור בית המשפט, כנראה לא תהיה אפשרית...
המשך תשובה