בהמשך לשאלתי הקודמת : ברשותי 1/3 דירה ועוד 1/3 מדירה אחרת. שני השלישים הם משתי דירות שקבלתי (עם שני אחי) בירושה לאחר מות הורי בשנת 2015. בלי קשר, בכוונת בעלי למכור דירה הרשומה על שמו, נקנתה על ידו עוד טרם היינו נשואים ושבה אנו גרים ולרכוש במקומה דירה חדשה. מאחר וכיום אנו נשואים ויש לי משתי הדירות ביחד 2/3 אני משערת שנצטרך לשלם מס כלשהו. ידוע לי שעבור 1/3 דירה בלבד לא משלמים מס שבח. האם במקרה שאמכור 1/3 מאחת ההדירות שקבלתי בירושה ואשאר רק עם 1/3 מהדירה האחרת שקבלתי בירושה, בעלי ואני נהיה פטורים מתשלום מס השבח על הדירה החדשה שנקנה?
ראי תשובתי ביחס לשאלתך המוקדמת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נינה שלום רב נינה שלום רב! לגבי פריסת מס השבח - אי אפשר לדעת כי אין מספיק נתונים על הדירה עצמה. יכול מאוד להיות שיהיה פטור של דירה יחידה לרף מסוים, ומעל זה מס השבח על זכויות הבניה עשוי להיות מפל...
המשך תשובה