שלום, יש לי בית פרטי בנוי על קומת עמודים, אם אני סוגר את קומת העמודים לשתי יחידות דיור משותפות בממ"ד, האם בבעלותי במצב כזה יש 3 דירות? כל היחידות בנויות על חלקת אדמה ששיכת להורים שלי. תודה.
מבלי להיכנס לפרטי המקרה הספציפי - אם קיימת אפשרות לאיחוד פיזי בין יחידות/דירות הרי שבעמידה בתנאים מסוימים אפשר לכאורה להימנע מלהיחשב כבעל 3 דירות לעניין מיסוי דירה שלישית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ניר. העברה ללא תמורה בין אחים עשויה לחוב במס רכישה ומס שבח מלא, אף אם הפעולה נעשית ללא תמורה. יש לבחון את המקרה באופן פרטני בטרם ביצוע כל פעולה. מוזמן לפנות אלינו בטלפון מטה ונשמח לסי...
המשך תשובה