שלום רב, בהנחה והצעת התקציב תתקבל כלשונה, ללא שינויים והחרגות, שאלתי היא: האם תשלום מס השבח בשיעור של 25% יחול על כל הדירות שתמכרנה מרגע כניסת החוק לתוקפו, או שהתשלום יהיה תלוי במועד רכישת הדירה? באופן ספציפי יותר: האם מכירת דירה שנקנתה לפני כשנתיים-שלוש במסגרת קבוצת רכישה (על הנייר בלבד - בנייתה אמורה להסתיים בקרוב), כלומר, לפני מועד קבלת החוק, תחוייב בתשלום המס? האם תוכל להסביר על איזה חלק של סכום המכירה יחושב במס? הרבה תודה על עזרתך וביאוריך.
אנו מתיחסים למיסים רק לאחר שהחוק תוקן
בדרך מהצעת חוק לחקיקה יש בדרך כלל שינויים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מרקו אלון צהריים טובים. בהתאם להגיון כלכלי סביר - עדיף לך לקבל שתי דירות מאשר דירה אחת, שכן שווי מ"ר של דירה קטנה גבוה משל דירה גדולה. כמו כן, התמורה תחושב לפי כל דירה ולא יחדיו. יחד עם ז...
המשך תשובה