שלום רכשתי דירה מקבלן, כאשר ישנה כבר דירה הרשומה על שמי. בחישוב מס הרכישה התווסף שכר הטרחה לשווי הנכס. יש לציין כי התשלום לעו"ד נעשה בנפרד והוצאה חשבונית מס על תשלום זה. מדוע שכר הטרחה מחושב ביחד והאם יש משהו כדי לשנות את זה? תודה מורן
באופן עקרוני את צודקת, אבל קיימת הוראה של רשויות המס לראות את זה כחלק ממחיר הרכישה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בני השאלה מתאימה לפורום רכישת דירה מקבלן. יחד עם זאת, כנראה הערבות בתוקף ואין מה לדאוג. בהצלחה אושר...
המשך תשובה