שלום רב, ברשותי שתי דירות האחת על שמי ועל שם מי שהיה בעלי והשנייה על שמי בלבד. אם אעביר את הדירה שבבעלותי בלבד על שם ביתי לאחר כמה זמן אוכל לרכוש את חלקו של מי שהיה בעלי בדירת המגורים המשותפת . האם קיים זמן המתנה בין עיסקה אחת לשנייה?? תודה רבה
קיים בלבול בשאלה, מכל מקום הואיל ושאלתך ממוקדת בהיבט הזמן בלבד התשובה היא שלא קיים וגם לא רלוונטי במקרה זה זמן הצינון לצורך הרכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענת שלום רב. חישוב פחת נעשה על פי נהלי הרשות. העיקרון הוא הפחתה של 2% לכל שנה בה הדירה הייתה מושכרת, לפי שווי הדירה במועד רכישתה. שווי הדירה מוצמד לשווי, ויש לבחון הפחתה של עלויות הבניה והתמורה ...
המשך תשובה