היי קנינו לפני מספר שנים על הנייר דירה דרך עמותה שהקמנו. הבניינים קיבלו טופס 4 בתאריך 10/9/2015. האשר אנו קיבלנו טופס4 לדירה כחודש אחריי. מס שבח לא נדרש לשלם כעבור 18 חודש. האם הספירה היא מרגע קבלת טופס 4 על הבניין או על הדירה?
הכי בטוח והכי נכון - מרגע קבלת המפתח...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. המקרה שלך מעניין מאוד מכיוון שאם עושים דברים בצורה נכונה - בן הזוג ללא הדירות בהחלט יכול לרכוש דירות עם מס רכישה של דירה ראשונה! יחד עם זאת במקרים רבים בני זוג "הורסים" את הקייס ולכן מו...
המשך תשובה