יש בבעלותי 2 דירות. אני מתעדת למכור אחת מהן כאשר רכשתי אותה ב 1991? האם אני זכאית לפטור ממס שבח? בנוסף אציין שב- 2009 מכרתי דירה בפטור.
עלייך לקבל ייעוץ ספציפי שיבחן את נתוני הדירות, מועדי הרכישה, סכומי הרכישה וסכומי המכר הצפויים. לא ניתן להשיב ללא מידע זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענת שלום. אם ברשותך דירה קיימת, ורכשת דירה מקבלן שטרם הושלמה בנייתה, יש אפשרות למכור את הדירה הקיימת בפטור ממס שבח עד 12 חודשים ממועד מסירת הדירה מקבלן. כלומר יש הרבה מאוד זמן שניתן להחזיק בשתי ...
המשך תשובה