שלום מומחי המיסוי, זוג שיש בידיו מספר דירות מתגרש. סיכמו בינהם מה שסיכמו בפרידה והבעל יצא עם דירה אחת רשומה על שמו בכללותה. הדירה נרכשה לפני 10 שנים. היות וזו הופכת להיות דירתו היחידה, האם הוא רשאי למכור אותה בפטור? תודה.
באם צד אחד יצא מהסכם הגירושין עם דירה אחת בלבד - התשובה תהא חיובית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. יש לבחון את המקרה באופן ספציפי. התשובה העקרונית היא שעשוי להיות תשלום של מס רכישה עבור דירה שנייה (8%) במקרה של רכישת דירה להשקעה. נדרש ייעוץ פרטני לנושא. בהצלחה! עו"ד אושר אלקיי...
המשך תשובה