שלום רב. אני עם נכות 100אחוז . רכשתי דירה שהיא דירה ראשונה ויחידה שלי ואני רוצה להשכיר אותה במעל 5000 שח לחודש(7000) האם כנכה 100אחוז שזו דירתה היחידה מגיע לי פטור ממס בגין השכרת דירה ??
את השאלה הזו אתה מוזמן להפנות לרו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי טלי במקרה האמור התשובה לא נמצאת בחקיקה אלא בפסיקה. נקבע שרכישת חלק מסוים מדירה נוספת באותו בניין מהווה השלמה של זכויות באותה דירה. מומלץ לבחון את הנושא לפני ביצוע פעולה משפטית - מוזמנת לפ...
המשך תשובה