שלום רב, אני בעלים של דירה ומסתבר שגם יש לי סעיף בצו ירושה על 1/6 מדירה ועוד 1/6 מדירה נוספת. מספר שאלות: 1. ברצוני למכור את הדירה ולקנות אחרת יקרה יותר(מעל גובה הפטור) האם בשל העבודה שיש לי זכויות ירושה(1/6+ 1/6) המס שונה? 2. בהנחה שאני קונה דירה , יש לי חלק בירושה כפי שתואר לעיל, אני מוכר חלק מהדירה הנוכחית ומשאיר חלק על שמי (נניח 1/4) מה המס שעלי לשלם? תודה מראש
1. לא אלא אם מדובר בשני חלקים של דירות באותו הבניין...
2. צריך לבדוק את זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נטע במקרה של בניה עצמית בדרך כלל מסתמכים על טופס 4 לצורך הוכחה שהושלמה הבנייה. במקרים חריגים, בהם יש אכלוס בטרם קבלת טופס 4, ניתן לערוך דיווח ולערוך מכתב נלווה המסביר את הסיטואציה ולצרף ...
המשך תשובה