אני בעלת דירה משלי. חוץ מזה, היה לי חלק של 9\2 בדירתו של אבי. כאשר דירת אבי נמכרה, חוייבתי בסכום לא מבוטל של מס שבח. האם לפי החוק, זה היה נכון? בתודה בראש
עקרונית ברורה עצם החבות במס - לגבי שיעורה אם הוא סביר או מופרז צריך לראות מסמכים ולקבל נתוני שווי רכישה שווי מכירה וכיוב' - מצריך בדיקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה שאותו אתה מציין אתה עלול למצוא את עצמך בבעיות קשות מבחינת היבטי מס. במקרה בו התחייבת למכור את דירתך, עלייך למכור את מלוא זכויותייך בדירה הראשונה. נתקלנו במקרים דומים בהם אנשים ...
המשך תשובה