ברשותי דירה שנמצאת בתהליך סיום הבנניה שלה (באוגוסט מסירה) ואנו מעוניינים למכור אותה ,זו היא דירת 4 חדרים שנרכשה ב2.6 מליון והשווי שוק שלה כיום הוא 6 מליון ש"ח ,|(דירה חמישית שברשותי ) הייתי מעוניינת לדעת איך אפשר לקבל פטור ממס שבח במכירה, תודה רבה!
אי אפשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניר שלום רב Editלעניין מס רכישה, גם דירה שהתקבלה בירושה נספרת ככזו שנמצאת ברשותך ולכן אתה נחשב כבעל שתי דירות. כאשר תמכור דירה א` ותקנה במקומה דירה אחרת, זו תחשב כרכישה של דירה שנייה (מעבר לזו שביר...
המשך תשובה