בהמשך לשאלותיי ולתשובותיך - הטענה היא שהרכישה תבוצע מכספי העזבון בבנק אלא שבפועל כבר בוצעה חלוקת הכסף. האם אחרי שחולק הכסף בין היורשים עדיין אפשר לטעון שהוא מהעזבון (ויש מספיק כסף כדי לממן חצי מערך הדירה). תודה
כפי שציינתי עפ"י חוק מיסוי מקרקעין אם התמורה שתינתן היא בכסף שנמנה על נכסי העזבון הרי שלא מדובר במכירה.
פקיד מס שבח יבקש לבדוק זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לרוב עסקאות מופיעות לאחר חודשיים שלושה. אם זה לא עולה לאחר התקופה הזאת - צריך לבחון את פרטי הדיווח לעסקה - לעיתים פרטי הגוש חלקה משתנים ואז העסקה לא תופיע באתר רשות המיסים. בהצלחה!...
המשך תשובה