בהמשך לשאלותיי ולתשובותיך - הטענה היא שהרכישה תבוצע מכספי העזבון בבנק אלא שבפועל כבר בוצעה חלוקת הכסף. האם אחרי שחולק הכסף בין היורשים עדיין אפשר לטעון שהוא מהעזבון (ויש מספיק כסף כדי לממן חצי מערך הדירה). תודה
כפי שציינתי עפ"י חוק מיסוי מקרקעין אם התמורה שתינתן היא בכסף שנמנה על נכסי העזבון הרי שלא מדובר במכירה.
פקיד מס שבח יבקש לבדוק זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. המקרה שלך אינו חד משמעי. הוא מחייב טיפול משפטי ספציפי כדי לבחון את ההיתכנות לקבלת החזר מס רכישה. מוזמן לפנות אל משרדנו ונשמח לסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים....
המשך תשובה