שלום רב, הבנתי מהשיחה בפורום שלא ניתן לגבות תשלום בגין ארנונה כל עוד אין טופס 4, ברצוני לדעת האם לאחר קבלת טופס 4 הערייה/מועצה יכולה לגבות את תשלום הארנונה רטרואקטיבית (החל מהיום בו עברנו לגור בדירה ועד לקבלת טופס 4)?
אל דאגה - לאחר הוצאת טופס 4 העירייה "תזכור" להתחיל בחיובך בארנונה כך שהיא לא תצטרך לעשות זאת רטרואקטיבית...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. השאלה לא ברורה - מס הרכישה היה צריך להיות שולם לפני 15 שנים. אם תבוצע העברה היום - יש לבחון את המקרה בהתאם לנתוניו הספציפיים - ובהחלט ניתן יהיה לחסוך לא מעט מיסים. בברכה, עו"ד אושר...
המשך תשובה