סבי בנה בית בשנת 1938, אך הנכס לא היה רשום. סבי נפטר בשנת 1954. בשנת 1989 נרשם הנכס לראשונה ישירות על שם אבי. אבי נפטר בשנת 2016 והוריש את הנכס לאימי. אימי מעוניינת למכור את הנכס. מה תהיה "שנת הרכישה" (שנת הבסיס) לחישוב מס שבח?
בהחלט יש כאן דילמה מסוימת שמצריכה בדיקה ולכן לא ניתן לתת תשובה בשליפה מהמותן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על מנת לענות על השאלה יש צורך לדעת האם יש בבעלותך דירה נוספת מעבר לדירת הירושה. במקרה בו אין ברשותך דירה נוספת, ניתן יהיה לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור המחצית שנרכשת מאחותך. כמו כן, ...
המשך תשובה