יש בבעלותי דירה משותפת עם בעלי , וכרגע הילד רוצה להעביר אלי את דירתו בהעברה ללא תמורה . שאלתי היא האם אני פטורה ממס רכישה לדירה הנוספת שתהיה בבעלותי במידה וערכה אינו עולה על 100080 .
את לא פטורה אך תשלמי רק שליש ממס רכישה רגיל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נינה שלום רב נינה שלום רב! לגבי פריסת מס השבח - אי אפשר לדעת כי אין מספיק נתונים על הדירה עצמה. יכול מאוד להיות שיהיה פטור של דירה יחידה לרף מסוים, ומעל זה מס השבח על זכויות הבניה עשוי להיות מפל...
המשך תשובה