אני גר בבית 4 שנים בלי טופס 4 וכך רוב ההרחבה במושב שאני מוכר בית בלי טופס 4 האם יש מיסוי אחר מאשר אחרי טופס 4?
למכור בית בלי טופס 4 פירושו למכור מגרש ובמקרה כזה קיימת חבות במס שבח, והעובדה שרוב ההרחבה נמכרת ברגיל בצורה פיראטית לא מעידה על כך שזה בסדר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום את מס הרכישה יש לשלם תוך 60 ימים ממועד חתימת ההסכם. במקרים חריגים, מיסוי מקרקעין (תלוי איזה לשכה, ותלוי איזה פקיד) רשאים לאשר פריסה של החוב - תוך תשלום של הצמדה וריביות. בדרך כלל כדא...
המשך תשובה