אני גר בבית 4 שנים בלי טופס 4 וכך רוב ההרחבה במושב שאני מוכר בית בלי טופס 4 האם יש מיסוי אחר מאשר אחרי טופס 4?
למכור בית בלי טופס 4 פירושו למכור מגרש ובמקרה כזה קיימת חבות במס שבח, והעובדה שרוב ההרחבה נמכרת ברגיל בצורה פיראטית לא מעידה על כך שזה בסדר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רז שלום רב. חוזרי מיסוי מקרקעין לא עומדים על ההבדל בין שני המועדים לכן כדאי ללכת לפי המאוחר מבין השניים. יחד עם זאת חשוב לשים לב שקיימים 2 סוגים של טופס 4 - אחד למערכות ואחד לאכלוס - וכדאי לא ל...
המשך תשובה