ברשותי מחצית דירה שקיבלתי בירושה מאמי. מחציתה השניה של הדירה היא בבעלות אבי המתגורר בה עם בת זוגו. האם בכדי להפחית את מס הרכישה של דירה עתידית אוכל להעביר ללא תמורה את מחצית הדירה שירשתי לאבי? האם לחלופין ניתן לבצע ויתור על זכות ללא תמורה? האם ניתן בהעברה כזו להבטיח את זכויותיי העתידיות על מחצית הדירה שהועברה ללא תמורה?
ניתן לבצע העברה בין יורשים ללא חבות מס. השאלה האחרונה מבקשת יעוץ כיצד לבצע עבירה שכן העברה ללא תמורה משמעותה העברה מלאה ואמיתית. אם ההעברה איננה אמיתית מדובר בעסקה מלאכותית פסולה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היורש שלום. אין מספיק נתונים כדי לענות על השאלות. צריך לבחון את מצבת הנכסים של המוריש, של היורש ותשלומי איזון. אתה מוזמן לפנות עם הפרטים הנוספים בפנייה אישית אלינו ונשמח לסייע אושר אלקיים עו"...
המשך תשובה