יש לי דירת מגורים בבעלותי ויש לי גם 1/3 בכל אחת משתי דירות שההורים השאירו כירושה (אנחנו 3 יורשים) האם אוכל למכור את דירת המגורים שלי בפטור על מנת לקנות אחרת או שיחייבו אותי במס שבח ? בגלל ה 1/3 + 1/3 אם אחליט על צעד כזה לפי איזה נוסחא אדרש לשלם מס רכישה ( 8% ? או אחר ) מכירת הדירות שירשנו מתעכב בגלל חילוקי דעה בין האחים
כן. מס רכישה ברכישה כבדירה יחידה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב. 1. מס רכישה יהיה 1/3 מ-8%. 2. ניתן לבצע העברה לילדייך הבגירים ואם זו דירתם היחידה אז מס הרכישה יהיה לפי דירה יחידה 3. העברת דירה לקטין דורשת את אישור בית המשפט, כנראה לא תהיה אפשרית...
המשך תשובה