אמי התגוררה בשנותיה האחרונות בבית אבות. הדירה שם היתה רשומה על שמה בטאבו. מלבד זאת היתה בבעלותה עוד דירה שכעת ירשתי אני. האם כשאמכור דירה זו אחוייב במס שבח, או שהיות והדירה השניה שבבעלותה לא היתה דירה ממש אל דירת בית אבות, הדירה לא תיקרא דירה שניה
שאלה מצויינת. זה תלוי בסוג החוזה שהיא עשתה בכניסה לבית האבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב משה. במקרה דנן עולה אתה תשלם בוודאות 8% מס רכישה. יחד עם זאת, עולה החשש שאתה עשוי לשלם מע"מ בגין הרכישה הנוספת לאור ריבוי הדירות. מומלץ לבחון את המקרה בצורה מקצועית בטרם ביצוע פעולות ...
המשך תשובה