אמי התגוררה בשנותיה האחרונות בבית אבות. הדירה שם היתה רשומה על שמה בטאבו. מלבד זאת היתה בבעלותה עוד דירה שכעת ירשתי אני. האם כשאמכור דירה זו אחוייב במס שבח, או שהיות והדירה השניה שבבעלותה לא היתה דירה ממש אל דירת בית אבות, הדירה לא תיקרא דירה שניה
שאלה מצויינת. זה תלוי בסוג החוזה שהיא עשתה בכניסה לבית האבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שמואל. אם הנך הבעלים של המגרש, עלייך לבחון הרבה יותר מאשר את מס השבח הצפוי, שכן במקרים מסוימים עשוי לחול חובת מע"מ על העסקה, לרבות מס יסף. אנו ממליצים לפנות למשרד עורכי דין שילווה אותך בעסק...
המשך תשובה