רכשתי דירה בחודש מאי 2010. מאז ועד יולי 2016 קבלתי שכר דירה חודשי. שלום, בחודש יולי מכרתי את הדירה. עלי לשלם מס שבח כי זו לא דירה ראשונה. לחישוב המס: מאיזה שנה לוקחים בחשבון את שכר הדירה שקבלתי, מחודש מאי 2010 או מינואר 2014? תודה
לכאורה ממועד רכישתה כדירת השקעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. 8 אחוזים מהשקל הראשון. מומלץ לבחון תכנון מס ותכנון עסקי בנדל"ן שכן מבנה הבעלות שלך אינו מיטבי בלשון המעטה. מוזמן ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים....
המשך תשובה